පිස්සෝ..


මට හිතෙනවා අපි හැමෝම පිස්සෝ කියල... (හැමෝම කිව්වට සමාවෙන්න.... පිස්සෝ ඉතින් මට පිස්සු කියල කියන්නේ නැනේ ... නේද ?....) ...අපි සමහර වෙලාවට පිස්සු වැඩ කරනවනේ... ඊයේ රෑත් මම මොකක් හරි කියල මගේ නංගී බබාට .... එයා පිස්සා කියල කොටලා තිබුන... හරි ඒවා වැඩක් නැනේ .... අපි කතාවට යමු...

මේවත් ඉතින් ගුණපාල මාමාගේ කතාම තමයි ඉතින් .... මේ ඊයේ කියපු කතා දෙකක් පිස්සෝ ගැන...


 අපේ රටට ගොඩක් වැඩ කරපු උත්තමයෙක්නේ ඩඩ්ලි සේනානායක උන්නැහේ කියන්නේ... මේ මහත්තයාගේ රාජකාරි කලේ දවසක් ගියාලු පිස්සන් කොටුවට...ඒ කියන්නේ ඉතින් අංගෝඩටනේ.... පිස්සෝ ගැන ටිකක් හොයා බලන්න හිතාගෙන.... සේනානායක මහත්තය ඇවිදන් යනවලු වාට්ටුවකට යන්න තියන කොරිඩෝ එක දිගේ.... පිස්සෙක් ඉන්නවලු බිත්තියට කණ තියාගෙන.. මේ මහත්තයත් ටිකක් කිට්ටු කරලා ඇහුවලු මොකද කියල.. පිස්සත් කතා නොකරම හස්ත සංඥා වලින් කිව්වලු බිත්තියට කණ තියල බලන්න කියල......මහත්තයත් ඉතින් කණ තියලා බලලා... මොනාද ඇහෙන්නේ කියලා.. මොකුත්ම ඇහෙන්නේ නැතිලු... පිස්සගෙන් ඇහුව මොකද කියල..

සේනානායක මහතා: කෝ... මොකුත් ඇහෙන්නේ නැනේ...
පිස්සා 1: ඒක තමයි මාත් බැලුවේ.... මොකුත් ඇහෙන්නේ නැනේ..

සේනානායක මහත්තයට මොනවා හිතෙන්න ඇතිද ?....... මට නම් හිත ගන්න බෑ........

ඒ පිස්සට අයිබෝන් කියල සේනානායක මහත්තය ආයෙම ඇවිදන් යනවලු ..... ඔහොම යනකොට පිස්සෙක් මහත්තය ලගට දුවගෙන ඇවිත් කියනවලු...

පිස්සා 2: අනේ මහත්තයෝ මව බේරගන්න... මට පිස්සු නෑ... ...ඒත් මේ දොස්තරලා මට යන්න දෙන්නේ නැනේ...අනේ මහත්තයෝ මව බේරගන්න...

සේනානායක මහතා : හරි මම මෙහෙන් ගිය ගමන් ලියුමක් එවන්නම් ඔයාට යන්න දෙන්න කියල..

පිස්සට මර සතුටුයිලු ඉතින්... අපේ මහත්තයාට ආචාර සමාචාර කරලා පිස්සා යන්න ගියාලු... මහත්තය ඉතින් දොස්තරලා එක්ක කතා කරලා... පිස්සෝ බලලා ඉවරවෙලා යන්න කියල කාර් එකට නගින්න ගියාලු....ඒක පාරටම උඩින් ආව ගඩොල් බාග පාරකින් සේනානායක මහත්තයාගේ කාර් එකේ ඉස්සරහ ව්දුරුව කුඩු උනාලු... මහත්තය බැලුවාලු කවුද ඒ කියල...


පිස්සා 2 : මහත්තය මගේ වැඩේ... මතකයි නේද... (මෙහෙම කියන්නේ අර නිදහස් කරන්න කියල කිව්ව පිස්සා)..

පිස්සෝ ..පිස්සෝ ...කියල කිව්වට ... පවු ඒ මිනිස්සු...
මට මාර දුකයි ඒ මිනිස්සු ගැන .....
මන් කියල ඉතින් මොන කරන්නද.... අපට කරන්න දෙයක් නේ... ඒ මිනිස්සු ලබා උපන් හැටි තමයි නේද.....   

0 අදහස්:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...